SIKÇA SORULAN SORULAR

Üyelik

1. Nasıl üye olabilirim?

Ana sayfamızda bulunan ÜYE OL linkine tıklayarak sitemize üye olabilirsiniz. Bir kez üye olduktan sonra, ÜYE GİRİŞİ linkini kullanarak giriş yapabilirsiniz. Üyelik sayesinde sezon açılışlarından, yeni ürünlerden, size özel sunulacak promosyon ve indirim imkanlarından öncelikli olarak haberdar olabilirsiniz.

2. Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan da alıveriş yapabilirsiniz. Ürünü sepetinize ekleyip alışverişi tamamla tuşuna bastığınızda karşınıza çıkan ekranda üye olmadan devam et ile alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

3. Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Üyelik bilgilerinizi güncellemek için hesabım/üyelik bilgilerimde istediğiniz alanları değiştirdikten sonra kaydet butonuna basarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

4. Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Üyelik İşlemleri ekranında "Üye Girişi" bölümünde bulunan "şifremi unuttum" adımından sitemize kayıt olurken kullandığınız e-mail adresinizi girin. Size göndereceğimiz e-posta'daki adımları izleyerek yeni şifrenizi yaratabilirsiniz.

5. Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek için onlinemusteri.hizmetleri@hotic.com.tr adresine talebinizi iletmeniz durumunda iptal işlemiz gerçekleştirilecektir.

Sipariş

1. Nasıl sipariş verebilirim?

1- Satın almak istediğiniz ürünün rengini ve numarasını seçtikten sonra, “sepete ekle”ye tıklamanız yeterlidir. Böylece ürün sepetinize eklenecektir.


2- Sepetinize eklediğiniz ürünleri görmek veya satın almak için, sepetim linkine tıklayabilirsiniz.


3- Sepetim sayfasından, sepetinize eklediğiniz ürünlerde değişiklik yapabilir, ürün çıkarabilir ve/veya ürün miktarlarını değiştirebilirsiniz. Sitedeki tüm ürün fiyatları ve tutarlara KDV dahildir.


4- Satın aldığınız ürünlerin hediye notu ile birlikte hediye paketi yapılmış olarak teslim edilmesini isterseniz, sepetim ekranında “hediye olarak gouml;ndermek istiyorum; kutucuğunu işaretlemeniz ve kutucuğun altındaki alana Hediye mesajını eklemeniz yeterli olacaktır. Siparişinizi tamamlamak için devam et tuşuna tıklayınız.


5- Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayınız. 


6- Ödeme ekranında ödeme tipini seçiniz. Bilgilerinizi doğru şekilde girin.


7- Eğer taksitlendirme yapacaksanız, kart bilgilerinizi girdikten sonra sayfanın altında size gösterilecek taksit seçeneklerinden birini seçmelisiniz.


8- Ödeme bilgisini girdikten sonra "Ön Bilgilendirme Formu ve Uzak Mesafeli Satış Sözleşmesi alanını onaylayarak “Sipariş Tamamla” butonuna tıklayınız.


9- Herhangi bir hata olmaması için Son olarak karşınıza sipariş özetiniz çıkacaktır. Kontrollerinizi yaptıktan sonra ‘’Siparişi tamamla’’ butonuna tıklayınız. 


10- Siparişinizi tamamladığınızda size verilen sipariş numarası ile hesabım sayfasındaki siparişlerim bölümünden eğer alışverişinizi üye olmadan tamamladıysanız ‘’ sipariş sorgula ‘’ ekranından istediğiniz zaman siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz


11- Eğer Havale ile ödeme yapacaksanız belirtilen bankayı seçtikten sonra Ön Bilgilendirme Formu ve Uzak Mesafeli Satış Sözleşmesi alanını onaylayarak “Sipariş Tamamla” butonuna tıklayınız.


12- Herhangi bir hata olmaması için Son olarak karşınıza sipariş özetiniz çıkacaktır. Kontrollerinizi yaptıktan sonra ‘’Siparişi tamamla’’ butonuna tıklayınız. 


13- Siparişinizdeki belirtilen tutarı ilgili hesabımıza gönderdikten sonra hesabım Havale onayı bekleyen siparişlerim bölümünden siparişinizi onaylamanız gerekmektedir.


14- Siparişinizi tamamladığınızda size verilen sipariş numarası ile hesabım sayfasındaki siparişlerim bölümünden eğer alışverişinizi üye olmadan tamamladıysanız ‘’ sipariş sorgula ‘’ ekranından istediğiniz zaman siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

2. Oluşturduğum siparişe ürün ekleyebilir miyim?

Siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Ama mevcut siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir ya da almak istediğiniz diğer ürünü ayrıca sipariş edebilirsiniz.

3. Sipariş adresimi nasıl değiştirebilirim?

Sipariş oluşturduktan sonra ilgili sipariş için adres değişikliği yapılamamaktadır.


Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse adres değişikliği süreci uzayacaktır. Bu durumda önce kargonun bize geri gelmesi gerekmektedir. Kargo bize ulaştığında adres değişikliği yapılıp yeniden kargoya teslim edilecektir.

4. Siparişlerimi nereden takip edebilirim?

Eğer üye olarak alışverişinizi tamamladıysanız hesabım/siparişlerim bölümünden sipariş numaranızı girerek takip edebilirsiniz.


Eğer üye olmadan alışverişinizi tamamladıysanız ana sayfadaki sipariş sorgula bölümünden siparişinizi takip edebilirsiniz

5. Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizi web sitesi üzerinden onayladığınız anda siparişinizi hazırlamaya başladığımız için 0850 288 44 82 numaralı telefondan bizleri arayarak iptal talebinizi iletmeniz gerekmektedir. Siparişiniz kontrol edildikten sonra eğer kargoya teslim edilmediyse iptal işlemiz hemen gerçekleştirilecektir. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse iade süreci başlatılacaktır.

6. Siparişimi/Ürünümü iptal ettim, ürün bedelini ne zaman ve nasıl geri alacağım?

İptal işlemini tamamladığınızda iptal edilen ürünler ile ilgili bilgi aynı anda e-posta adresinize gönderilecektir.


Ödeme şeklinize göre ödemeniz online olarak hemen kredi kartınıza yada hesabınıza yapılacaktır.


* Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.

7. Neden siparişimi tamamlamak için TC Kimlik Numaramı girmeliyim?

Şirket olarak E Arşiv uygulamasına tabi bulunmaktayız. 433 Sıra No’lu Vergi Usul Kanunu Tebliği uyarınca, faturada TC Kimlik No yer alması zorunludur.

Ödeme

1. Satın aldığım ürünlerin ödemesini nasıl yapabilirim?

Sitemizden yaptığınız alışverişleri aşağıdaki şekillerde ödeyebilirsiniz.


Kredi kartı ile tek ödeme:Tüm Visa ve Mastercard’lar ile ödeme yapılabilmektedir.


Kredi kartı ile taksitli ödeme: Anlaşmalı olduğumuz bankaların kredi kartları taksitle ödeme yapılabilir.


Havale/EFT ile ödeme: Sitemizde yer alan banka hesap numarasına, havale veya EFT yoluyla ödeme gerçekleştirebilirsiniz. Havale/EFT yolu ile ödemede, sipariş verildikten sonraki 48 saat içinde ödeme yapılmalı ve hesabım sayfası altında yer alan, “havale/EFT onayı bekleyen siparişlerim” kısmında ki form doldurularak bize iletilmelidir. Havale/EFT bildirimi bize ulaştıktan sonra siparişiniz onaylanacak ve işleme alınacaktır.

2. Hangi bankalara taksit yapılıyor?

Ödeme sayfasına geldiğinizde taksit bilgileri linkini tıklayarak güncel bilgileriniz görebilirsiniz.

3. Taksitleri nereden görebilirim?

Ödeme sayfasına geldiğinizde taksit bilgileri linkini tıklayarak güncel taksit bilgileriniz görebilirsiniz.

4. Hediye çekini ve kupon kodunu siparişlerimde nasıl kullanabilirim ?

Kazandığınız hediye çekleri mail adresinize tanımlanacaktır. Ödeme aşamasına geldiğinizde hediye çekini kullan butonuna tıklayarak ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.


Size iletilen kupon kodlarını ödeme aşamasına gediğinizde kupon kodunu kullan butonuna tıklayıp doğru bilgileri girdikten sonra ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.


Hediye çeki ile satın aldığınız ürünlerinizi iade etmeniz durumunda çekiniz aktifliğini kaybedecektir. Hediye çeki ile almış olduğunuz ürünleri herhangi bir Hotiç mağazasından değişim yapabilirsiniz.

5. Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?

www.hotic.com.tr siz değerli müşterilerimize pratik ve keyifli bir alışveriş deneyimi yaşatırken, aynı zamanda kredi kartlarınızı güvenle kullanmanızı temin eder. Bu amaçla sitemiz bünyesinde çeşitli güvenlik önlemleri alınmıştır.


www.hotic.com.tr ‘de kredi kartı bilgileriniz, yalnızca sipariş verme işlemi sırasında kullanılır ve kesinlikle sitenin veritabanına kaydedilmez, saklanmaz ve kredi kartınızın ait olduğu banka dışında, site yöneticileri dahil hiç kimse tarafından görüntülenmez.


Tüm kredi kartı ve kişisel bilgileriniz internet güvenlik standardı olan 128 bit SSL (Secure Sockets Layer) sistemi ile şifrelenmiştir. Bu şekilde, sitemize yapacağınız ziyaret ve alışverişiniz sırasında herhangi bir şekilde kredi kartı, üye bilgileri ve benzeri önemli bilgilerinizin sunucuya ulaşıncaya kadar geçeceği network sistemlerinde istenilmeyen kişi veya kurumlar tarafından okunması ya da ele geçirilmesi önlenmiştir.


Sitemizden kredi kartı ile yaptığınız işlemlerde, kart bilgileri işlem sayfası tarafından doğrudan banka POS sistemine aktarılmakta ve bu aktarım online olarak yapılmaktadır.

Teslimat

1. Siparişimin teslim seçenekleri nelerdir?

Siparişinizi isterseniz tercihiniz olan Hotiç mağazasından, isterseniz sizin belirlediğiniz adrese kargo ile göndererek teslim alabilirsiniz.


Adres sayfasında teslimat adresi olarak ‘’Mağazadan teslim al’’ seçeneğini tıkladığınızda görüntülenen mağazalardan istediğinizi seçebilirsiniz. Ya da kargo seçeneğini tıklayarak belirttiğiniz adrese gönderebiliriz.

2. Siparişim ne zaman kargoya verilir?

www.hotic.com.tr’den verdiğiniz siparişler en hızlı şekilde hazırlanarak size ulaştırılacaktır. Siparişiniz bize ulaştıktan sonra 2 ile 4 gün arasında kargoya teslim edilecektir. Cumartesi, Pazar ve resmi tatil günlerinde ulaşan siparişleriniz, takip eden ilk iş gününde işleme alınarak belirtilen süreç içerisinde kargoya teslim edilecektir. Yılbaşı, bayram, ve özel günlere denk gelen dönemlerde yoğunluk nedeniyle, belirtilen süre bir miktar aşılabilmektedir.

3. İndirim dönemlerinde siparişim ne zaman kargoya verilir?

İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi 4-7 iş günü arasında değişmektedir.

4. Kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde e-mail ile bilgilendirileceksiniz. Maildeki ilgili linki tıklayarak siparişinizi takip edebilirsiniz. Ayrıca hesabım/siparişlerim bölümünden ‘’ kargom nerede’’ linkini tıklayarak siparişinizi takip edebilirsiniz.

5. Hangi kargo şirketi ile çalışmaktasınız?

Siparişleriniz MNG Kargo ile gönderilmektedir.

6. Kargo işlemleri için ücret ödeyecek miyim?

Kargo kampanyaları haricinde her siparişiniz için gönderim masrafı olarak sabit 5 TL ücretlendirme uygulanmaktadır.

7. İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

Anlaşmalı olduğumuz “MNG Kargo”yu tercih etmeniz durumunda kargo ücreti ödemezsiniz. İade için bunun dışında bir kargo şirketini tercih etmeniz durumunda, kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır.

8. Siparişimin elime ulaşmaması durumunda ne yapabilirim?

Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim etmektedir. Adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakır. İki gün içerisinde paketinizi şubeden almamanız durumunda siparişiniz depomuza geri döner. Bu durumda sipariş tutarını ve kargo ücretini ürünü satın alırken kullandığınız ödeme yöntemi ile aynı ödeme yöntemi üzerinden geri ödenmektedir.

9. Teslimat adresimde bana ulaşılamazsa başkasına teslimat yapılabilir mi?

Belirtmiş olduğunuz teslimat adresinizde kargonuzu teslim alacak başka bir kişi var ise, bu bilgiyi siparişinizi oluştururken "Siparişi teslim alacak olan kişi" kısmında belirtmeniz gerekmektedir. Aksi durumda siparişiniz başka bir kişiye teslim edilmeyecektir.

10. Sipariş teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Sipariş oluşturduktan sonra ilgili sipariş için adres değişikliği yapılamamaktadır.


Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse adres değişikliği süreci uzayacaktır. Bu durumda önce kargonun bize geri gelmesi gerekmektedir. Kargo bize ulaştığında adres değişikliği yapılıp yeniden kargoya teslim edilecektir.

11. Yurt dışına gönderim yapıyor musunuz?

Yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapıyoruz. Yurt dışına gönderimimiz şimdilik bulunmamaktadır.

12. Siparişimdeki ürünler eksik geldi. Ne yapmalıyım?

Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisinin yanında, paketinizi açmanızı ve içinden çıkan ürünlerin hasarsız olduğundan emin olmanızı önemle rica ederiz. Üründe herhangi bir hasar, yanlışlık ya da eksiklik olması durumunda, kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip, ürünü teslim almayınız ve en kısa sürede online.musterihizmetleri@hotic.com.tr’ye e-mail göndererek veya 0850 2884482'Yi arayarak bize bilgi veriniz.

13. Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi. Ne yapmalıyım?

Her sipariş, faturasıyla birlikte kargoya verilir. Resmi faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşet içinde size ulaştırılır. Ayrıca E Arşiv uygulamasına tabi olduğumuz için faturanız e- mail adresinize gönderilir. Herhangi bir nedenden dolayı, faturanız siparişinizle birlikte gelmediyse Talep etmeniz durumunda en kısa zamanda faturanızın aslı ya da “aslı gibidir” kaşeli bir kopyasını adresinize gönderebiliriz.

14. 2 ürün ve üzeri siparişlerin teslimatı nasıl yapılır?

2 ürün ve üzeri alışverişleriniz tek kargo ile gönderilir. Ancak ürün tedarik süresi uzadığı için kargoya teslimat süresi de bir miktar uzamaktadır.

İade ve Değişiklik

1. Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?

www.hotic.com.tr adresinden satın aldığınız ürünlerin değişimini herhangi bir Hotiç mağazasından faturanız ile birlikte yapabilirsiniz.


Değişim işlemleri yalnızca mağazalarımızda gerçekleştirilmektedir. Mağazamızın bulunmadığı bir ilde ikamet ediyorsanız ürünü iade etmeniz ve yeni bir sipariş vermeniz gerekir.

2. Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

Bir ürünü beğenmediyseniz, siparişinizi aldıktan sonra 30 gün içinde mağazalarımızdan ya da kargo ile gönderim yaparak geri ödeme talebinde bulunabilirsiniz.


Mağazaya İade 
Siparişinizi teslim aldıktan sonra ürününüzü 30 gün içinde faturanız ile birlikte istenilen herhangi bir ürünle tüm Hotiç mağazalarımızdan değiştirebilir veya iade edebilirsiniz. Ürünleri bir mağazaya iade ederseniz, iade bilgilerinin merkez ofislerimize gönderileceğini ve geri ödemenin ürünü satın alırken kullandığınız ödeme yöntemi ile aynı şekilde merkez tarafından yapılacağını unutmayın.


Ücretsiz Evden Alım 
Siparişinizi teslim aldıktan sonra 30 gün içinde ürününüzü Ücretsiz Evden Alım hizmetimizle iade edebilirsiniz. Bunu yapmak için MNG Kargo ücretsiz evden alım talebinde bulunabilirsiniz, size paketinizi alması için bir kurye göndereceğiz Öncelikle 444 06 06 numaralı telefon aramanız ve Hotiç gönderi kodunu (313558402) belirtmeniz gerekecektir. Bu aşamadan sonra kurye paketinizi almak için belirttiğiniz adresinize gelecektir. iade işleminin sorunsuz gerçekleşmesi için Ürünlerin kullanılmamış olup orijinal kutusunda ve ambalajında faturası ile birlikte iade formunu doldurarak kuryeye teslim etmenizi rica ediyoruz.


Kargo ile Ücretsiz İadeler 
Siparişinizi teslim aldıktan sonra 30 gün içinde iade edebilirsiniz. İade etmek istediğimiz ürünlerin kullanılmamış olup orijinal kutusunda ve ambalajında olması gerekmektedir. Paketinizden çıkan iade formunu doldurarak faturanız ile birlikte herhangi MNG Kargo şubesinden Hotiç gönderi kodunu (313558402) belirterek iade gönderiminizi bedelsiz olarak yapabilirsiniz. Teslimat adresi olarak Hotiç ayakkabı A.Ş Akçaburgaz Mah.Mercedes Cad. 1584.Sok. No:29 Esenyurt adresini kullanabilirsiniz. MNG Kargo harici firmalar ile olan gönderilerde, Hotiç’ in kargo ücretini veya teslimatta ödemeyi kabul etmeyeceğini ve iade ücretlerini ödemeyeceğini unutmayın.

3. Mağazadan tarafıma gönderilen ürünü nasıl iade edebilirim?

Ücretsiz Evden Alım 
Siparişinizi teslim aldıktan sonra 30 gün içinde ürününüzü iade edebilirsiniz. Bunu yapmak için MNG Kargo ücretsiz evden alım talebinde bulunabilirsiniz, size paketinizi alması için bir kurye göndereceğiz Öncelikle 444 06 06 numaralı telefon aramanız ve Hotiç gönderi kodunu (313558402) belirtmeniz gerekecektir. Bu aşamadan sonra kurye paketinizi almak için belirttiğiniz adresinize gelecektir. İade işleminin sorunsuz gerçekleşmesi için Ürünlerin kullanılmamış olup orijinal kutusunda ve ambalajında faturası ile birlikte iade formunu doldurarak kuryeye teslim etmenizi rica ediyoruz.


Kargo ile Ücretsiz İadeler 
Siparişinizi teslim aldıktan sonra 30 gün içinde ürününüzü iade edebilirsiniz. İade etmek istediğimiz ürünlerin kullanılmamış olup orijinal kutusunda ve ambalajında olması gerekmektedir. Paketinizden çıkan iade formunu doldurarak faturanız ile birlikte herhangi MNG Kargo şubesinden Hotiç gönderi kodunu (313558402) belirterek iade gönderiminizi bedelsiz olarak yapabilirsiniz. Teslimat adresi olarak Hotiç ayakkabı A.Ş Akçaburgaz Mah.Mercedes Cad. 1584.Sok. No:29 Esenyurt adresini kullanabilirsiniz. MNG Kargo harici firmalar ile olan gönderilerde, Hotiç’ in kargo ücretini veya teslimatta ödemeyi kabul etmeyeceğini ve iade ücretlerini ödemeyeceğini unutmayın.

4. Mağazalarınızdan değişim yapabilir miyim?

Siparişinizi teslim aldıktan sonra ürününüzü tüm Hotiç mağazalarımızdan faturanız ile birlikte 30 gün içinde istediğiniz herhangi bir ürünle değiştirebilirsiniz.

5. Mağazalarınızdan iade yapabilir miyim?

Siparişinizi teslim aldıktan sonra ürününüzü tüm Hotiç mağazalarımızdan faturanız ile iade edebilirsiniz. Ürünleri bir mağazaya iade ederseniz, iade bilgilerinin merkez ofislerimize gönderileceğini ve geri ödemenin ürünü satın alırken kullandığınız ödeme yöntemi ile aynı şekilde merkez tarafından yapılacağını unutmayın.

6. İade etme süresi kaç gündür?

Tüketici Kanunu’ndaki, “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” maddesine göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren ilk 30 iş günüdür. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle yapacağınız iadelerde ise, teslim tarihinden itibaren 45 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

7. İade işlemlerinde kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

www.hotic.com.tr'den form doldurarak gerçekleştirdiğiniz tüm iadelerin kargo masrafları bize aittir. MNG kargo dışındaki kargo şirketleri ile yapılan gönderiler ne yazık ki kabul edilememektedir.

8. Taksitli ödemelerimin iadesi nasıl yapılır?

Her türlü ödemenizde, tarafımızdan bankanıza tüm tutar iade edilir. Ödemenizi taksitli olarak yaptığınızda, iadeniz her ay kartınıza, taksit tutarları kadar artı bakiye olarak yansıyacaktır. Yapılan iadenin kredi kartınıza her ay taksitli olarak yansıması tamamen bankaların süreç ve uygulamalarıyla ilgilidir. Konu hakkında detaylı bilgiyi bankanızdan alabilirsiniz. Ayrıca, ekstrenizde iade işlemini görebileceksiniz.

9. İade işleminden ne kadar zaman sonra ödeme hesabıma yansır?

Her türlü ödemenizde, tarafımızdan bankanıza tüm tutar iade edilir. Ödemenizi taksitli olarak yaptığınızda, iadeniz her ay kartınıza, taksit tutarları kadar artı bakiye olarak yansıyacaktır. Yapılan iadenin kredi kartınıza her ay taksitli olarak yansıması tamamen bankaların süreç ve uygulamalarıyla ilgilidir. Konu hakkında detaylı bilgiyi bankanızdan alabilirsiniz. Ayrıca, ekstrenizde iade işlemini görebileceksiniz.

10. İade koşulları nelerdir?

Ürün değişim ve ya İadelerde ürünlerin kesinlikle kullanılmamış olup orijinal kutusunda ve ambalajında faturası ile kabul edilerek; Kullanılmış ürünlerde kesinlikle iade ve ya değişim işlemi yapılmamaktadır. 

Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-4 iş gününü almaktadır.