MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

HOTİÇ olarak amacımız “en kaliteli ürün, en kaliteli hizmet” anlayışı ile müşteri mutluluğu yaratmaktır. Geri bildirimleriniz firmamız tarafından hassasiyetle incelenerek soru, talep ve şikayetleriniz ile ilgili çözümler üretilmektedir. Bu çerçevede siz değerli müşterilerimizin hizmetlerimiz ile ilgili görüş ve önerileri bizim için büyük önem taşımaktadır.
İnternet sitemiz üzerinden satın aldığınız bir üründen memnun kalmadığınız takdirde, kullanılmamış durumdaki ürününüzü size teslim edildiği tarihten itibaren 30 gün içinde bize iade edebilir veya değişim talebinde bulunabilirsiniz.

Normal kullanım koşullarına uygun kullanılmasına rağmen, üretimden kaynaklandığını düşündüğünüz bir hata nedeniyle, ürününüzle ilgili bir memnuniyetsizlik yaşamanız durumunda, ürüne ait fatura üzerinde bulunan sipariş numarası ile birlikte onlinemusteri.hizmetleri@hotic.com.tr adresinden talebinizi bize iletebilir, https://www.hotic.com.tr/iletisim linkinden iletişim formunu doldurabilir veya 0850 288 44 82 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.

Mağazalarımızdan satın aldığınız ürünlerle ilgili soru ve taleplerinizi musteri.hizmetleri@hotic.com.tr mail adresinden bize iletebilir, https://www.hotic.com.tr/iletisim linkinden iletişim formunu doldurabilir veya 0850 288 44 82 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.

Ürün inceleme ve tamir talepleriniz ile ilgili tüm şubelerimiz üzerinden başvuruda bulunabilir, destek talepleriniz ile ilgili bildirilen iletişim kanallarından bize ulaşabilirsiniz.

Mağazamızdan satın aldığınız ve normal kullanım koşullarına uygun kullanılmasına rağmen, üretimden kaynaklandığını düşündüğünüz bir hata nedeniyle, ürünle ilgili bir memnuniyetsizlik yaşamanız durumunda ürününüz için inceleme talebi ile mağazamızdan başvuruda bulunabilirsiniz.

Şikayetlerin Ele Alınması Süreci
Müşteri şikayetlerinin mümkün olan en hızlı şekilde sonuçlandırılması önceliğimizdir. Her müşteri şikayeti maksimum dikkat ve özenle, şikayet yönetimi süreçlerimize göre adil, tarafsız ve standart bir şekilde değerlendirilerek sonuçlandırılır.

Müşterilerimiz sunmuş olduğumuz iletişim kanalları üzerinden bizimle iletişime geçerek şikayetlerini iletebilirler. Çağrı Merkezi tarafından ilk kontakta çözümlenmesi mümkün olan şikayetler için anlık olarak çözüm getirilerek bilgilendirme sağlanır. İlk kontakta çözümü mümkün olmayan konularda, şikayet kaydı alınarak ilgili birime atanır. Sorumlu birim tarafından gereken incelemeler yapıldıktan sonra en kısa sürede müşterimize dönüş sağlanarak şikayet sonucu paylaşılır.